YesNoOk
avatar

E3 2017 (Season Pass Included) (VR) (Read 61779 times)

Started by Titiln, May 04, 2017, 03:01:23 am
Share this topic:
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#121  June 13, 2017, 06:44:10 pm
  • ****
  • The Goddess Returns
Sony and Microsoft spent over an hour to explain why to get their upgraded systems

Nintendo only needed 25 minutes...
http://www.youtube.com/user/busterbladex?feature=mhum

Finally got some vids on here.
Subscribe to me please and who knows, maybe my video walkthroughs will help you one day.......
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#122  June 13, 2017, 06:53:26 pm
  • ******
  • üks muretu olend
    • Finland
New Metroid is all I wanted from this E3.
conscious dreamers can be treasurer to their own currency
im a conscious dreamer
therefore i can be treasurer to my own currency

i can be the mind controller
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#123  June 13, 2017, 07:03:02 pm
  • ****
  • Lost in a sea of Smash
    • Canada
Rocket League for Switch.

They actually went and did it.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#124  June 13, 2017, 07:09:04 pm
  • ****
  • High AF
    • USA
    • Skype - DJHANNIBALROYCEUSA
    • sites.google.com/site/djhrmugen/
metroid for 3ds!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
WiiU Username: DJHANNIBALROYCE7
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#125  June 13, 2017, 07:18:11 pm
  • avatar
  • ******
  • Complicated.cns
    • Argentina
2015: "Exclusive: MercurySteam Has Been Working On A Metroid Prototype For Wii U And 3DS"

2016: "Castlevania Dev MercurySteam Denies It Ever Pitched A New Metroid To Nintendo. "People have a lot of imagination and time to think about stuff""

2017: New Metroid by MercurySteam announced.

ppffffffffffffffft!
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#126  June 13, 2017, 07:38:49 pm
  • ******
  • üks muretu olend
    • Finland
And I got two!
conscious dreamers can be treasurer to their own currency
im a conscious dreamer
therefore i can be treasurer to my own currency

i can be the mind controller
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#127  June 15, 2017, 05:05:28 pm
  • ******
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#128  June 15, 2017, 05:13:26 pm
  • ****
  • Time to give back to this place. Starting now.
    • USA
    • mega491@yahoo.com
That just proves that Nintendo still have ways of making you smile.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#129  June 15, 2017, 11:47:49 pm
  • ***
  • Winmugen FTW
    • El Salvador
LOL people actually think NintendoNT won?!?!?! HAHAHA. Yeah they won for the younger audiences, but for adults and everyone else, sony bodied ea, nintendo and microsoft with "God of war", "Shadow of the Colossus" and "Days Gone".

and BTW devolver digital was more fun to watch than nintendo
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#130  June 15, 2017, 11:54:04 pm
  • *****
  • Sprite Whore
    • USA
    • www.facebook.com/lee.tuttle.7
LOL people actually think NintendoNT won?!?!?! HAHAHA. Yeah they won for the younger audiences, but for adults sony bodied ea, nintendo and microsoft with "God of war", "Shadow of the Colossus" and "Days Gone".
wut. A reboot, a reskin, and a single particular new game beat all of the content that Nintendo produced at E3? What, the fuck, ever.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#131  June 15, 2017, 11:57:00 pm
  • *****
  • Proper order of things is often a mystery to me
    • USA
I'm, like, 60/40 sure he's being sarcastic, except it wasn't that funny?  God of War and Shadow of the Colossus reboot are good things, sure, but Sony simply didn't have the numbers.  And Days Gone is just yet another zombie game, though I'm certainly the wrong person to ask about that.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#132  June 16, 2017, 12:15:38 am
  • *****
  • Sprite Whore
    • USA
    • www.facebook.com/lee.tuttle.7
SotC is a reskin, not a reboot.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#133  June 16, 2017, 12:43:31 am
  • *****
  • Proper order of things is often a mystery to me
    • USA
Would help if I owned the original and thus played it more often to tell the difference.  Still, it looks nice is the point I wanted to make, I would get it.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#134  June 16, 2017, 04:42:53 am
  • ******
sony bodied ea, nintendo and microsoft with "God of war", "Shadow of the Colossus" and "Days Gone".
game we already knew about, remake of ps2 game, game we already knew about

i mean it's fine if you like those games better, but compared to earlier years sony's showing wasn't very exciting
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#135  June 16, 2017, 05:19:47 am
  • avatar
  • ***
Were any of the exclusives they showed even coming this year?
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#136  June 16, 2017, 05:23:23 am
  • ******
yes except for days gone which is december 29

crash is in a couple weeks but that wasnt in the main show
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#137  June 16, 2017, 05:30:15 am
  • ****
LOL people actually think NintendoNT won?!?!?! HAHAHA. Yeah they won for the younger audiences, but for adults and everyone else, sony bodied ea, nintendo and microsoft with "God of war", "Shadow of the Colossus" and "Days Gone".

and BTW devolver digital was more fun to watch than nintendo

Metroid Prime 4.

Your argument is invalid.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#138  June 16, 2017, 05:36:25 am
  • ******
  • My power is maximum
  • Never order spooky spaghetti
    • USA
I'm partially convinced he's trolling.
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#139  June 16, 2017, 06:42:41 am
  • ******
  • I have plans for those teeth!
    • USA
    • network.mugenguild.com/jmorphman
LOL people actually think NintendoNT won?!?!?! HAHAHA. Yeah they won for the younger audiences, but for adults and everyone else, sony bodied ea, nintendo and microsoft with "God of war", "Shadow of the Colossus" and "Days Gone".

and BTW devolver digital was more fun to watch than nintendo
Counterargument:
Re: E3 2017 (Season Pass Included) (VR)
#140  June 16, 2017, 07:01:48 am
  • *****
  • The story begins with who's gonna win
    • USA
Your honor, second chair for the defense presenting corroborative evidence in support of the counterargument:


 
Oh, why must I tell 'em again?
What must I tell 'em, my friend?
That we are born into sin
And we are worshiping murderers
Nothing but evil duplicitous men
I know you heard of 'em all
We should just murder 'em all
We should just murder and ball
We dance on the ruins we looting from all of they palace's walls