YesNoOk
avatar

Suprizle's WipHouse: Jin Saotome! (Read 119565 times)

Started by Suprizle, July 10, 2012, 11:46:50 AM
Share this topic:
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#241  March 15, 2016, 03:56:23 PM
  • ***
    • Canada
Looking excellent 'Jiro!

I'll be getting this one for sure.

Awww shiet, waddup Max? Lol. Long time!

Because the sprites he's using now are superior in quality.

Lol basically this. Plus when I started, those sprites weren't color separated yet and I prefer the classic look anyway. If I have the time I may consider a second .sff, but I wouldn't get my hopes up.

Yoooo!
Just a little something I put up. Worked on some special intro's against Divinewolf's Morrigan and Lilith.

[youtube]Id7H16jvE7E[/youtube]

MAX Midnight Bliss!






At the moment, I'm trying to come up with custom supers and the Max version of his regular supers. But aside from that, he's fairly close to completion.

Hey, how about filling the screen with a school of bats for a MAX version of Demon Billion?

Yeah, that may be a good idea. I was considering a slow life drain as well but I don't know yet.
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#242  March 15, 2016, 09:51:57 PM
  • ****
  • T.G. "Thunder God" Xenomic
    • USA
    • Skype - shinxenomic@hotmail.com
    • http://network.mugenguild.com/xenomic/
Oh hey, you're still alive! Forgot all about this project, been so long hue! Demitri looking pretty stellar heh. What all is left for him anyways at this point, since IIRC you said that you were getting close to being done with him? o.o?
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#243  March 15, 2016, 11:29:24 PM
  • ***
    • Canada
Yeah, he is. It's coding the supers and coming up with them that's holding him back right now.
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#244  March 16, 2016, 12:04:40 AM
  • ****
  • T.G. "Thunder God" Xenomic
    • USA
    • Skype - shinxenomic@hotmail.com
    • http://network.mugenguild.com/xenomic/
Ah, not reusing any of his original supers (other than what I saw of Midnight Bliss and Midnight Pleasure)? Or just trying to come up with variations of them or something?
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#245  March 16, 2016, 12:33:11 AM
  • ***
    • Canada
Yeah, different variations. He still has his original supers but what I do with my characters is a little different than the other CVS styled characters.

There are 3 levels for each original super (Normal, Medium, and Max). Medium is stronger than the normal version but they're both the same. Max however has a different variation and requires 3 bars. For ex, Makoto's Max Seichuzen hits 10 times instead of 5. My characters get 2 custom supers as well. Thankfully, in Demitri's case I've already worked it out... mostly LOL.
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#246  March 16, 2016, 06:19:29 AM
  • ***
  • #1 Boss Lady
    • UK
Lol basically this. Plus when I started, those sprites weren't color separated yet and I prefer the classic look anyway. If I have the time I may consider a second .sff, but I wouldn't get my hopes up.

Damn, that's disappointing I really liked what Dampir did with the sprites I'd have loved a second .sff
This project is looking stronger than ever, can't wait to see this come to fruition!
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#247  March 16, 2016, 06:34:18 AM
  • ****
  • stillRetired.
  • Formerly Known As Genesis
    • USA
    • www.mediafire.com/folder/7j1slkpa7lm0w/Public_Works
Just let me know when you need my mad testing skillz again. I'll make sure to break thoroughly seek bugs and whatnot as always

DW

Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#248  March 22, 2016, 07:41:53 PM
  • *****
    • USA
    • www.trinitymugen.net
Looking good. :D
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#249  March 22, 2016, 08:20:17 PM
  • ****
    • USA
    • https://twitter.com/inktrebuchet
Yay, you used my edited idle animation!

It looks great!
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#250  March 25, 2016, 12:30:16 AM
  • ***
    • Canada
Lol basically this. Plus when I started, those sprites weren't color separated yet and I prefer the classic look anyway. If I have the time I may consider a second .sff, but I wouldn't get my hopes up.

Damn, that's disappointing I really liked what Dampir did with the sprites I'd have loved a second .sff
This project is looking stronger than ever, can't wait to see this come to fruition!

They aren't bad by any stretch. The original look is just cleaner IMO. If someone wants to make a 2nd .sff tho, you may!

Just let me know when you need my mad testing skillz again. I'll make sure to break thoroughly seek bugs and whatnot as always

Most def!
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#251  March 25, 2016, 11:12:05 AM
  • avatar
    • Andorra
Wow. Looks cool
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#252  March 25, 2016, 03:14:33 PM
  • ***
  • Sir Alp of the Loop Table
  • Masterin' more Loops than 19-Foe'dy-Foe.
    • USA
    • www.youtube.com/user/Xer0Stryke
Spoiler, click to toggle visibilty
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#253  March 27, 2016, 08:40:11 PM
  • ***
    • Canada
^ Haha who knows. Ya might get what you wish for!  ;)

Quick poll guys. With Demitri coming to somewhat of a close, I have a handful of characters that I wanna to tackle next but I'm not sure who. So I'm gonna leave it up to you guys. Who do you want next? Vote on the poll above and let me know what's good! :)
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#254  March 28, 2016, 12:36:38 AM
  • ****
  • busy, busy....
    • Poland
Voted for Rose. Felo's sprites need some mugen love:)
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#255  March 28, 2016, 01:14:00 AM
  • ****
  • stillRetired.
  • Formerly Known As Genesis
    • USA
    • www.mediafire.com/folder/7j1slkpa7lm0w/Public_Works
Nice to see my choice winning the poll :)
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#256  March 28, 2016, 03:14:59 AM
  • ******
  • The Lord of Vampire
  • Member of the Reign of Kreation
    • Brazil
    • guiaugusto20@hotmail.com
    • Skype - guiaugusto20
Voted Jin and Rose.
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#257  March 28, 2016, 04:22:58 AM
  • ***
    • Canada
Nice to see my choice winning the poll :)

Lol yeah... I thought it'd be a little closer but Jin is winning by a landslide so far. Jesus. Has he even been CS'd yet? that's basically the only reason why I've been putting him off for so long.
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#258  March 28, 2016, 04:25:59 AM
  • avatar
  • ****
  • Koi.
    • USA
    • Skype - Wizzy.WhipitWonderful
    • wizzywhipitwonderful.webs.com
I also voted for Jin, and Rose.
Slow and steady wins the race, but there is a darkness... growing inside of me...

And if you provoke it...

I will slay you all.

Donate Here
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=B92JC32FZ5CME
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#259  March 28, 2016, 04:35:29 AM
  • *****
  • ♫ Red Fraction ♫
    • youtube.com/DemonicKirishima
Jin just so we can come full circle from your early YouTube days, lol
Re: KojiroBADNESS' WIPS: Demitri Showcase!
#260  March 28, 2016, 04:47:25 AM
  • ****
  • stillRetired.
  • Formerly Known As Genesis
    • USA
    • www.mediafire.com/folder/7j1slkpa7lm0w/Public_Works
Lol yeah... I thought it'd be a little closer but Jin is winning by a landslide so far. Jesus. Has he even been CS'd yet? that's basically the only reason why I've been putting him off for so long.
AFAIK he hasn't. I remember trying it when i was making mine and that was.....you can separate a lot or a little. IDK if its really worth doing. I gave up the idea D: