I have replaced the sprites of the box that breaks (guile) in the attachedchar (from the shadow creator) by others from a kind of source and I have put it in loopstar (only 6 sprites). When playing and starting the break the game is It slows down. Is there any way to make it go faster? I imagine it's a lack of memory and I have the 4GB patch inserted, but I don't know if it affects the interaction option(anims); BoxSmash[Begin Action 6]3,1, 0,0, 1LoopStart3,2, 0,0, 23,4, 0,0, 23,5, 0,0, 23,6, 0,0, 2espaƱol:ayuda interactive stageshe sustituido los sprites de la caja que se rompe(guile) en el attachedchar(del creador la sombra) por otros de una especie de fuente y le he puesto en loopstar(solo 6 sprites).al jugar y iniciar la rotura el juego se relentiza .hay algun modo de poder hacer que vaya mas rapido?.imagino es falta de memoria y tengo metido el pacht de 4gb,pero no se si afecta al la opcion de in teraccion