YesNoOk
avatar

KoF XV (Read 104625 times)

Started by Magma MK-II, December 06, 2018, 01:30:24 PM
Share this topic:
Re: KoF XV
#761  March 25, 2021, 09:51:34 PM
  • avatar
  • ****
  • Mingnon Wins yay!
    • USA
    • www.webs.com/videoman190



1997 Thats nice detail
Re: KoF XV
#762  March 25, 2021, 09:54:57 PM
  • *****
  • Build it, shape it, by my will.
At least Hotaru is somewhat relevant again in All Stars.  K9999 is in a vegetative state ever since he was retconned.
Re: KoF XV
#763  March 25, 2021, 10:00:05 PM
  • ****
  • I want to learn, no criticize
    • Dominica
    • yaretromero@hotmail.com
Re: KoF XV
#764  March 25, 2021, 10:02:11 PM
  • ***
  • Self-Sufficient Subhuman
  • "I hope you're ready for a beating!"
    • USA
It is my headcanon that K9999 consistently goes to beat up the American Sports Team to steal one of their invites but finds their invites have already been stolen by somebody else by then
Re: KoF XV
#765  March 25, 2021, 11:32:11 PM
  • ****
  • Every day is night
    • Brazil
    • magmadragoonmk2.webs.com
According to SNK, Heroines is canon enough to know that Shermie is alive and well, which alongside the also very much canon manga KOF A New Beginning (which every KOF should mean IMO, as it explains Geese's Alt Costume) would mean that yesterday's announcement of Yashiro shouldn't catch us by surprise :)

The manga was endorsed and supervisioned by SNK but it is not canon, especially considering how many liberties it takes with the story. They may end taking some ideas from it but it was always intended to be its own thing.
Re: KoF XV
#766  March 26, 2021, 12:49:34 AM
  • ****
    • Brazil
    • www.youtube.com/user/MacaulynGameLover
I wonder if SNK will consider adding non-SNK guests, like they did in KoF All Star. I know doing that on mobile is probably easier, but I'd love to see The Rock in this game.
Re: KoF XV
#767  March 26, 2021, 01:07:21 AM
  • ******
  • ¡Ni p*ta ni santa! ¡Digo!
Was it REALLY necessary saying GAY dreams? You're being a bit homophobic here.
Oh, yeah, the gay guy saying there is something gay in the canon equals homophobia. Amazing logic.

Speaking of the canon, with the Orochilings here, is it possible for Orochi himself to show up? I can't follow this series' story to save my own life.
Yo' bitch, I'm not gay. The correct expression would be WET dreams, not GAY dreams.


Also, Orochi was sealed back in XIV by Chizu, Kyo and Iori.
I swear there was something cool here!!
Re: KoF XV
#768  March 26, 2021, 01:10:06 AM
  • ***
  • Self-Sufficient Subhuman
  • "I hope you're ready for a beating!"
    • USA
I think he was saying he was gay
Either way the point does stand, though



The new heavenly kings are the American Sports Team. You all doubt me but I'll have the last laugh when Heavy D is shown off after Ryo next week
Re: KoF XV
#769  March 26, 2021, 01:12:59 AM
  • ******
  • ¡Ni p*ta ni santa! ¡Digo!
I think he was saying he was gay
Either way the point does stand, though



The new heavenly kings are the American Sports Team. You all doubt me but I'll have the last laugh when Heavy D is shown off after Ryo next week

Dunno, this guy is a total hatter and most of his posts are like this.

Also, Yashiro is OK, Shermie is OK and Chris is TERRIBLE, IMHO
I swear there was something cool here!!
Re: KoF XV
#770  March 26, 2021, 01:16:03 AM
  • ***
  • Self-Sufficient Subhuman
  • "I hope you're ready for a beating!"
    • USA
Dunno, this guy is a total hatter and most of his posts are like this.

Also, Yashiro is OK, Shermie is OK and Chris is TERRIBLE, IMHO

I meant your point stands haha, my bad.

I like Chris though I do concede he's the worst of the three. Though, I can't help but be enamored by the New Faces Team. I'm not sure why. I think it's just the concept of them coming back canonically and what it means for the story of the game.

... then again, watch SNK ONLY include Yashiro.
Re: KoF XV
#771  March 26, 2021, 01:22:08 AM
  • avatar
  • ******
If they removed Orochi and they end up not adding the Orochi versions of the NFT for one reason or another, then I don't know what they're going to even do with them. Just adding them back for the hell of it because of the demand ? Or will they take a new direction story-wise.
If I struggled to the end of my determination, to the end of my way of life with my followers, if the result is ruin, then this ruin is inevitable. Grieve. Shed tears. But you cannot regret.
Re: KoF XV
#772  March 26, 2021, 01:38:43 AM
  • ******
  • ¡Ni p*ta ni santa! ¡Digo!
In that case, I'd prefer orochi moves' to be added to their current sets, but dunno :/
I swear there was something cool here!!
Re: KoF XV
#773  March 26, 2021, 01:41:57 AM
  • *****
  • Build it, shape it, by my will.
That's easy.

That'll be $25 to preorder our Season Pass 1 that includes the Orochi team please.
Re: KoF XV
#774  March 26, 2021, 02:02:58 AM
  • ***
  • Self-Sufficient Subhuman
  • "I hope you're ready for a beating!"
    • USA
If the Orochi Team ends up as separate characters and not transformation supers for the base cast, I hope they're treated like echoes in the same slots as CYS and don't take up additional roster space. Sorta like what they did in 2002 UM.
Re: KoF XV
#775  March 26, 2021, 02:05:30 AM
  • ***
    • Philippines
    • andypetines@gmail.com
If they wanna shatter expectations they'll drop Chris and replace him with Goeniko.
sailormoongalaxy said:
I had read on Wikimoon, and I found it grotesque it was so wrong.
Re: KoF XV
#776  March 26, 2021, 02:10:24 AM
  • ****
    • Brazil
    • www.youtube.com/user/MacaulynGameLover
I'm pretty sure SNK has acknowledged Goeniko, so, while it would certainly be surprising, it wouldn't be impossible. Though it was kind of a missed opportunity to not put her in SNK Heroines.
Re: KoF XV
#777  March 26, 2021, 07:01:47 AM
  • ******
  • The Lord of Vampire
  • Member of the Reign of Kreation
    • Brazil
    • guiaugusto20@hotmail.com
    • Skype - guiaugusto20


And you fellas know well the ones alongside Yashiro right? :v

Can't wait SNK to reveal Shermie.
Re: KoF XV
#778  March 26, 2021, 07:03:52 AM
  • ***
  • Self-Sufficient Subhuman
  • "I hope you're ready for a beating!"
    • USA
Ugh he looks gorgeous


Also GEE, I can only wonder who is standing on either side of him

Hmmmmmmmm








Kensou and Kula, obviously
Re: KoF XV
#779  March 26, 2021, 09:27:36 PM
  • avatar
  • ****
  • Mingnon Wins yay!
    • USA
    • www.webs.com/videoman190
Re: KoF XV
#780  March 27, 2021, 04:56:16 AM
  • avatar
  • ******
At least Hotaru is somewhat relevant again in All Stars.  K9999 is in a vegetative state ever since he was retconned.

they could just redesign him a bit , keep the attitude and personality so angel can have her own team again.