YesNoOk
avatar

Undiscovered Smells of the Shit Thread (Read 2113831 times)

Started by Do not even ask, October 28, 2012, 10:37:23 AM
Share this topic:
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8061  January 27, 2020, 08:54:11 AM
  • ****
  • The Quality Assurance Boy
    • UK
Man on this forum: This AI's cheap please help me fix it.
Graves: *licks lips* Now we're talking.

in 2 days time I will be travelling north from the mugen tribe of Brazil that lies between the MugenFighters tribe and the MugenTv tribe  to the long forgotten rainforests of NEGUM, to find characters long believed to be extinct. No internet means no updates

Might as well run a Database or something if you're looking for 'extinct' characters.
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8062  January 27, 2020, 01:19:40 PM
  • ******
  • This is going to be very entertaining.
    • USA
I cannot fathom what this dude thinks is supposed to be impressive about having a large folder on his PC filled with other people's code.
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8063  January 27, 2020, 01:23:30 PM
  • ******
  • My power is maximum
  • Never order spooky spaghetti
    • USA
He's delusional to the point it's impressive.
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8064  January 27, 2020, 01:37:06 PM
  • avatar
  • ******

  • Online
i read the whole goddamn thing and understood nothing.
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8065  January 27, 2020, 02:10:57 PM
  • ****
I'm going to let god handle you people ✞
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8066  January 27, 2020, 02:20:49 PM
  • ****
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8067  January 27, 2020, 02:35:38 PM
  • ******
  • Hedgehog Whisperer
  • Red Bull addict
    • Spain
    • xgargoyle.mgbr.net
He thinks that mugen characters are some kind of wild pokemons, and that collecting them and having people fighting against them is somehow the trendiest thing that could ever happen in mugen.
XGargoyle: Battle posing since 1979
http://xgargoyle.mgbr.net
http://www.pandorabots.com/pandora/talk?botid=e71c0d43fe35093a  <-- Please click that link
http://paypal.me/XGargoyle  <-- Donations welcome!
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8068  January 27, 2020, 10:18:10 PM
  • ******
He'll grow up... eventually... :???:
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8069  January 28, 2020, 10:56:07 AM
  • *****
    • Puerto Rico
    • www.youtube.com/user/Darkflares
His method of achieving his "goal" is contradictory as well since he wants to be the best but only does AI vs AI because apparently human control is weaker than AI control.
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8070  January 28, 2020, 03:00:41 PM
  • ******
  • Hedgehog Whisperer
  • Red Bull addict
    • Spain
    • xgargoyle.mgbr.net
best watcher then?
XGargoyle: Battle posing since 1979
http://xgargoyle.mgbr.net
http://www.pandorabots.com/pandora/talk?botid=e71c0d43fe35093a  <-- Please click that link
http://paypal.me/XGargoyle  <-- Donations welcome!
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8071  January 28, 2020, 05:43:18 PM
  • *****
  • Glorious Bastard
  • Halfway between both negatives
    • UK
    • plasmoidthunder.neocities.org
Better than The Watcher of MUGEN? I doubt that :P
3DS FC: 0516 - 7483 - 3564
Oh, I want a diagram. I fucking love diagrams.
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8072  February 13, 2020, 09:55:42 PM
  • avatar
    • USA
I actually encountered this guy before on another MUGEN forum, kinda brushed him off as a whacko, but did search up his name and found his youtube channel. It's still in my search history. Surprised he's here now. I'm guessing the other forum got tired of him
obama
#8073  February 18, 2020, 11:50:22 PM
  • *
  • Hentai Apprentice
  • / / TOGA TUESDAY / /
    • USA
hello its i
yall bes be movin along now
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8074  February 20, 2020, 06:23:15 AM
  • avatar
  • ******
  • all is love in fair and war
hi, Osama
Re: I wanna be so very shit, like no thread ever was
#8075  February 20, 2020, 08:26:27 AM
  • **
  • Momoko Fan
  • It's magic!
    • USA
    • empireporkbuilding@gmail.com
What did I walk into...

He thinks that mugen characters are some kind of wild pokemons, and that collecting them and having people fighting against them is somehow the trendiest thing that could ever happen in mugen.

Isn't warehousing MUGENmon?
Re: Agglomeration thread
#8076  April 02, 2020, 07:08:45 PM
  • ****
  • robert cop
    • UK
    • sites.google.com/site/meldosmugensite/
oh boy
Re: Agglomeration thread
#8077  April 02, 2020, 07:36:10 PM
  • ***
  • Miku-Chan's #1 fan
  • I like zombies! :D
    • Chile

  • Online
Current project: Fiona Belli (Gonna go back at it!!)
Current CS WIP: None
Project Thread: http://mugenguild.com/forum/topics/isragenekos-workshop-help-wanted-187595.0.html
CS Patches Thread: http://mugenguild.com/forum/topics/isragenekos-cs-patches-187740.0.html
Latest Release: Batsu CS, Elsa CS
Re: Agglomeration thread
#8078  April 03, 2020, 12:08:17 AM
  • ******
  • My power is maximum
  • Never order spooky spaghetti
    • USA
but are we the fools for believing the gimmick or is he the fool for being still delusional

I think we know what
Re: Agglomeration thread
#8079  April 03, 2020, 07:46:33 AM
  • *****
  • Glorious Bastard
  • Halfway between both negatives
    • UK
    • plasmoidthunder.neocities.org
Oh it's time alright.
Spoiler, click to toggle visibilty
3DS FC: 0516 - 7483 - 3564
Oh, I want a diagram. I fucking love diagrams.
Re: Agglomeration thread
#8080  April 03, 2020, 08:34:03 AM
  • **
  • Sad, strange little man
  • "My God, jelly donuts are so scary."
    • USA
Quote
Its Time
...for you to pack up your shit and get out.
Quote
Girls are now typing. Please wait warmly and have some tea until the signature is ready.


Go check out Team Sonic Fighters!
https://mugenguild.com/forum/topics/team-sonic-fighters-188020.0.html